Bytes: LG G2 32gb Vit

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av oo117, 20 maj 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. oo117

oo117 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Huawei Honor 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Huawei Honor 8
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    One plus x
    Platta:
    LG G Pad 8.3
    ROM:
    LP Kor Official
    Förstår att detta är ett långskott p.g.a. att byte endast sker mellan 4 ögon och jag bor i Gävle.

Jag är iaf lite småtrött på min G2a. Fantastisk telefon men efter en rad nexus-lurar så längtar jag tillbaka till Vanilla.

Har följande:
    Vit G2a 32gb, köpt på Siba i slutet av december. Alltid haft skal och skärmskydd på så det finns inte en repa på själva telefonen. Medföljer gör kartong, kvitto och laddare. Dessutom medföljer ett vitt orginal quickwindowskal, ett vitt s-line TPU (?) skal (som är lite skitigt på ytan som inte är blank) samt ett gult hårt skal som inte riktigt passar. Det sistnämnda gör sig bättre som glasskopa eller bitleksak för nykläckta människor. Kvittot måste jag leta på men det ligger nånstans hemma. Hittar jag det inte så kan jag åka till Siba och be dom skriva ut ett nytt om det är vad som krävs för en affär. Men det ligger säkert på något smart och bra ställe.
    Lurarna är slut så dom följer tyvärr inte med. Har ej rootat och lekt med rommar utan det är och har alltid varit stock i detta exemplar.

Jag vill ha en Nexus 5a, helst röd, med laddare och kvitto och sånt. Den ska vara i likvärdigt skick.

Bytesaffär görs mellan 4 ögon som sagt. Kommer att vara i Stockholm i några dagar i samband med Sthlm Fields så där kan en eventuell affär utspelas. Annars är det Gävle som gäller.

Kan även tänka mig att byta mot en Z2 där jag givetvis får lägga en slant emellan.

Ingen annan lur är av intresse. Absolut inte skräpet från Apple.

Säljer ej. Skickar ej. Förbehåller mig rätten att ändra mig när som helst.

Så, har vi nå Gävlebor här?

2. oo117

oo117 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Huawei Honor 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor