Bytes: LG G2 mot iPhone 5

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Lidback, 24 mar 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Efter att testat på Android ett tag så har jag kommit fram till att jag är bortskämd och vill tillbaka till iOS och söker således någon som vill byta sin iPhone 5 mot min LG G2 32GB med svart färg och G2'an är olåst. Skärmskydd på telefonen och den är i superfint skick. Det medföljer ett skönt skal också. G2'an är rootad och har custom recovery i dagsläget och kör denna rom just nu: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2673143

Jag kör idag med Tele2/Comviq, och är ute efter en olåst eller låst till Tele2/Comviq iPhone 5. Svart eller vit spelar ingen roll. Jag har kvitto till min telefon och det ska även du ha vid ett byte. Ser gärna att något skal medföljer, och att telefonen är i fint skick.

Ser helst ett byte lokalt i Falun där båda får klämma på telefonerna innan en affär.

Är du en inbiten användare i köp&sälj-avdelningen så kan jag tänka mig ett distansbyte. Tyvärr kan jag inte vara utan telefon, då jag har kundsupport på detta tel.nr jag använder, så isf blir det du som lär skicka telen först.

Se mina tidigare ref. för försäljning/köp/bytes-handel genom att klicka på mitt swedroid-nick och välj visa allmän profil.

Edit: Är det någon jag gjort affär med tidigare så är det inte så viktigt med kvitto på iPhone 5. Då jag går på tillit.

Last edited: 24 mar 2014
  2. Lidback

Lidback Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    495

MINA ENHETER

Byte genomfört tack vare blocket. Blev ingen iPhone 5, utan ett byte rätt av mot en iPhone 5C som praktiskt taget är en iPhone 5 hårdvarumässigt.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.