Avslutad: LG G3 2GB/16GB i nyskick med tillbehör!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av chrippe7, 14 aug 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. chrippe7

chrippe7 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 189
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Pixel 4XL
    Telefon 2:
    OnePlus 7T Pro
    Då jag redan har en LG G3 som jag använder och har S5 och M8 att alternera mellan som arbetstelefon så känner jag att jag inte riktigt har behov för min andra G3 som bara legat de senaste veckorna.

Det är versionen med 2GB RAM och 16GB internminne, färgen är Titan(svart/mörkgrå) och telefonen är olåst och i nyskick. Just nu sitter det ett vanligt Copter skärmskydd på, men vill man så kan jag byta ut det till ett Copter Exoglass(tempered glass, rekommenderar denna) för en femtiolapp. Ingår även ett guldigt Quickcover med stöd för QI till telefonen utöver laddare, hörlurar samt kartong. Vill man ha ett minneskort till kan jag även ordna det för en billig peng. Garanti gäller och finns till juni 2016, telefonen har aldrig varit rootad eller mixtrad med.

Pris: 3500:- alternativt högstbjudande över det

Finns i Stockholm för affär face-to-face men har flertalet referenser och har inget emot en distansaffär under förutsättningen att pengarna sätts in på mitt konto först och att du står för frakten.

Detta är en långchansning men är det någon som sitter på en guldig LG G3 så kan jag tänka mig att byta rakt av, är det som så att du har 3GB-versionen så kan jag ge 500:- i mellanskillnad för att symbolisera prisskillnaden det är på dessa i butik.

Mvh Christoffer

Last edited: 16 aug 2014
  2. Jensa76

Jensa76 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel XL

MINA ENHETER

Operatör: