Bytes: LG G3 32 GB mot One Plus One (även skärmskydd till LG G3 beat)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av johanLW, 8 maj 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. johanLW

johanLW Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej!

Har en LG G3 32 GB som jag gärna skulle vilja byta mot en One Plus One.
    Har haft LG:n i ca 2 månader, jag köpte den begagnat på tradera.
    Anledningen är att jag hade en One Plus One innan LG:n. OPO:n åkte i backen och tänkte att jag kunde testa LG men vill gärna gå tillbaka nu till en OPO.

Personen som sålde telefonen gav mig inget kvitto, och eftersom telefonen fungerade så brydde jag mig inte heller att be om ett.
    Om någon visar intresse kan jag höra med personen och se om det finns kvitto. Kan annars visa att jag köpte den därifrån.

Om telefonen
    det sitter ett circle case på telefonen. Den har inte krånglat under mina två månader jag haft den.
    Skicket är bra, det finns smårepor på baksidan om skyddet och någon mindre repa som jag såg på bakstycket.

Allt original följer med utom kartongen, personen jag köpt den av hade slängt kartongen...

Krav
    Jag har ett par krav vid byte, det är att den är inhandlad från OPO:s egen sida.
    Den ska över lag vara i fint skick, mobiler slits såklart men inga stora märken i den.
    Vill gärna veta om den varit på lagning och varför i så fall.

Skulle helst se ett möte i Kalmar om du bor där, så kan båda inspektera mobilerna och på så sätt se till att båda är nöjda med dealen.
    Skicka går ju också såklart, men då byter jag gärna bilder innan.

I all min hast beställde jag också ett skärmskydd, Nilkin 9H, utan att kolla vad det var till för mobil.
    Så är någon ute efter ett skärmskydd till en LG G3 beat så har jag ett liggande som kan skickas för symbolisk summa.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.