LG GW620

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av mannyb, 19 juli 2009.

1. mannyb

mannyb Androidpamp Staff Member

Mottagna gillanden:
    802
    Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Google Pixel Tab
    ROM:
    Stock
    LG:s, ryktade, kommande androidlur GW620, kan den kanske bygga på samma platta som GW520, vilket är en proprietär QWERTY-telefon med misstänkt lika specifikationer? T.o.m. processorn i GW520 verkar tillhöra MSM7200-serien, vilken ju har blivit lite av androidprocessorn nummer ett.

GW520 "ETNA" på bild:

GW520 (d.v.s. inte androidvarianten) finns på Dustin, bland annat, med säljstart den 19:e augusti.

2. Murer

Murer Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Lite vekt batteri tycker jag.

Hur är det med kapacitiv skärm? Jag hoppas verkligen på det. Hyffsat pris också.

3. eklund

eklund Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

även om de bygger på samma platta så kommer det vara en annan skärm. gw520 ska ju tydligen ha 400x240 i upplösning. "svara och lägg på"-knapparna ser lite ericsson 90-tal ut.

4. mannyb

mannyb Androidpamp Staff Member

Mottagna gillanden:
    802
    Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Google Fi
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    ROM:
    Stock
    Telefon 2:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Google Pixel Tab
    ROM:
    Stock
    Japp, skärmen kommer inte vara densamma. En inte alltför vild gissning är att GW620 får en kapacitiv 3.2"-skärm med HVGA-upplösning, precis som nästan alla andra androidlurar till dags dato.

HVGA-upplösningen är ingen gissning förresten, den kommer direkt från LG själva.

Prisnivån på GW520 är attraktiv, och om de kan lägga GW620 max en tusenlapp högre så kommer de ligga i en helt egen prisklass vad gäller androidtelefoner här i sverige (Telenors ytterst korta Hero-kampanj, vilken verkar ha skett av misstag, undantagen).