lg optimus 2x stock rom

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av ola8395, 19 feb 2012.

1. ola8395

ola8395 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej

jag har en lg optimus 2x som jag tidigare rootade och körde in cyanogenmod på , jag lessnade sen på att då jag inte kan så mycket om android systemet etc så faller d bort med root funktionen och eftersom jag inte tog en backup (okunnig som jag är) så var jag tvungen och hitta en återställningsavbild från annat håll och fann denna länk :http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1035041

efter ett tips så valde jag BIN_LGP990AT-00-V10d-NEU-XXX-JUL-25-2011+0 versionen som länkas på sidan då den stämmer överens på datumet med basbandsversionen som följde med telefonen , jag återställde allt med verktyget som länkas och nu är jag igång igen med vad som verkar vara det som följde med telefonenen , men när jag försöker med lg:s uppdateringsverktyg att fråga efter gingerbread uppdatering så står det att det inte finns någon uppdatering tillgänglig för telefonenen och i stil med att jag kör på den senaste versionen redan .

så efter denna långa utläggning är min fråga : är det något strul med min telefon eller har lg stängt möjligheten att uppdatera till senaste släppta version ?

som lite info kan jag säga att orginal rommen jag körde in kör android 2.2 vilket stämmer med den som kom med telefonen.

skulle vara trevligt med lite feedback /// ola