Säljes: LG Optimus 3D (P920)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Merdini, 7 okt 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Merdini

Merdini Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Telefonen är i fint skick, olåst och finns i Göteborg/Mölndal.
    Har fått sig en liten repa på displayen som knappt syns.
    Lägger man på ett displayskydd så ser man inga repor ändå.

Då min kina kontroll som jag hade planerat att koppla den med via bluetooth vägrar hitta telefonen är jag inte i behov av den. Köpte den endast för att spela och koppla den till TV via sin HDMI port.
    Kan säga att den är riktigt snabb och 3D effekten som jag inte ens var ute efter är något riktigt fett. Du får gärna komma och ta en titt på telefonen, en telefon att verkligen visa upp för folk. Trodde inte att 3D effekten var så bra när jag känt på telefonen i butikerna men när man har den hemma och verkligen vänjer sig med den så fastnar man för den.
    Säljer den till rätt pris annars har jag kvar den för att spela 3D spel eller titta på 3D filmer.
    Har stöd för Youtube 3D vilket innebär att du kan se alla 3D filmer/klipp som läggs upp på youtube. Kräver självklart inga 3D glasögon.

Till skillnad från Optimus 2X så har denna dual channel minnen och större skärm.

HDMIn är riktigt grym, spelar även upp MKV filer vilket 2X tydligen inte gör med sin stardard videospelare.
    Lägg in filmer och koppla den till TVn så har du en riktig HD maskin!

Du får självklart med allt som ingick vid köp, har slarvat bort USB kabeln men tror jag kan hitta den någonstans. Du får iaf med en HDMI kabel som är 2m lång.

Ge bud, tänkte mig 3000 vid snabb affär till skillnad från andra som tar mycket mer.

Det som är bra med denna telefon är att HDMI porten och USB porten är separata, du kan alltså ladda telefonen medans du kollar på film vilket inte är lätt med en Galaxy S2 där du måste ha en laddad telefon för att kolla på film då den använder samma port för TV-ut som USB-laddning.

En till grym funktion är LGs On Screen Phone - Funktion, innebär att du kan se telefonens display på din dator via antingen USB eller Bluetooth, du kan då skriva SMS, bläddra bland menyer och allt annat via datorn och datorns tangentbord/mus.

Last edited: 7 okt 2011
  2. Talvathir

Talvathir Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    656
    Operatör:
    Tele2 (Företagsabb.)
    Telefon:
    OnePlus 7T

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2 (Företagsabb.)
    Telefon:
    OnePlus 7T
    ROM:
    Stock, så in i bänken stock.
    Telefon 2:
    OnePlus 5
    Vill ogärna sabba andras trådar, men det där är en lögn, laddaren kopplas i MHL-adaptern som sen laddar/visar film samtidigt.

3. Merdini

Merdini Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Ber om ursäkt för mitt felaktiga påstående, då går det tydligen med SGS2an också.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.