LG P350

Diskussion i 'LG Allmänt' startad av JohanOkunnig, 1 jun 2011.

1. JohanOkunnig

JohanOkunnig Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag skulle hjälpa min farsa att installera Spotify på telefonen som han fått från Telia. För att kunna göra det så var man tvungen att logga in eller skapa ett gmail-konto.

Då tänkte jag vara smart och spara tid så jag loggade in på mitt konto. När jag sedan försöker ta bort mitt gmail-konto från telefonen så står det att jag måste återställa telefonen till fabriksinställningarna.

Eftersom min farsa tagit kort och filmat med mobilen samt har lagt in massa nummer som han vill ha kvar så kan jag inte göra det rakt av.

Någon som har en aning om hur jag ska göra? Jag har avinstallerat Spotify och inaktiverat program som jag trott ska hjälpa men det fungerar inte.

Både jag och han är okunniga när det gäller android och hoppas nu någon snäll här kan hjälpa oss innan jag kastar telefonjävel in i väggen :)

Tack på förhand!

2. JohanOkunnig

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det står att jag måste återställa telefonen till fabriksinställningarna för det är program som använder informationen (typ) :s

3. JohanOkunnig

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag löste det.. sparade ner all info och sen återställde jag till fabriks :)

4. T4JZ0N

T4JZ0N Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Japp. Enda sättet :)