Min syster vill köpa sig en Lg Prada, men kan man lita på LG efter deras 2011 fiasko? Kommer den att få uppdateringar och kommer den fatt ungera bra, eller vara buggig?
Jag skulle aldrig med går. Till LG efter deras fiasko med O2X. Litar inte alls på att de pumpar ut mjukvara som håller hög kvalitet och i rätt tid. LG har hårdvaran, men inte mjukvaran. Sent from my Nexus S using Tapatalk
Pradan är väldigt stabil, har använt den under två veckor och jag gillar den skarpt. ISC kommer dock med lite delay pga att hela GUI måste designas om till Prada "looken" men 2.3 har fungerat utan problem. Lite info: 8MP pixel kamera LED flash 1.3 mp front faced camrea Wifi direct 4.3" Nova display Dual band Fifi a,b,g,n 2.4 GHZ & 5.0 GHZ ( Router will need to be configured to the “a” band for dual band Wifi. ) NFC PC-suite 5 / OSP 2.0 BT 3.0 + HS ( High speed )Uses Wifi Radio in high performance cases – other device will need 3.0 HS BT and wifi supported. ( Turn off wifi on both units BT will activate wifi for them ) HSPA + - 21Mbps Built in task manager Safe mode – Volume up & down + power Hard reset – Volume down + camera + Power MHL – HDMI via Micro USB ( Mobile High-definition Link )
Mer synpunkter Pradan funkar överlag bra med följande undantag: #Den indikerar att jag ringer med telia sim i 2 sekunder efter det så visar den tele2 #Den säger att den ringer med telia´s nät fastän jag har tele2 sim. #600´ adapter laddar dåligt - når ej 100%. #Batteritiden…… Nån som vet mera om ICS till den?? För er som inte sett och är lite nyfikna kolla denna: http://www.youtube.com/watch?vSfEwtwua3w Dock på Italienska……vilket man inte kan ett ord av….