LIA i Göteborg eller närheten?

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av Gonjer, 2 dec 2010.

1. Gonjer

Gonjer Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

I mina studier så ingår LIA, eftersom det är en YH utbildning. Min utbildning som heter Certifierad system- och nätverkstekniker, där blir vi certifierade i Windows 2008 server, CCNA(Cisco) och massa annat smått och gott. Mer information om utbildningen finns här: http://www.komvux.kungsbacka.se/kom...ka/Certifierad-system---och-natverkstekniker/

Jag letar efter en LIA plats som kommer vara mellan 23 Maj 2011 - 23 Juni 2011. Kommer även vara LIA efter sommaren med start i Augusti och 5 veckor framåt.
    Jag vet att denna tråden är lite luddig, men det är ingen jobbansökan jag skriver. Det jag är intresserad av är om någon känner någon, alltså kontakter.Eller om du arbetar på en plats där jag skulle vara intressant för er arbetsgivare eller dig.
    Om även du vet ett bra företag i Göteborgsregionen som tar emot LIA studenter eller rent av behöver lite extra framtid personal så är jag väldigt på hugget!

Som ni ser så är det en väldigt stor lucka mellan LIA perioderna, detta går självklart att lösa genom att slå ihop tiderna, eller rent av sommarjobb.

Snabb info om mig:
    Körkort med egen bil
    22 år (1988)
    Brinner för datorer, nätverk och framförallt säkerhet.

CV och betyg finns och kan mejlas omgående.

Last edited by a moderator: 4 dec 2010
  2. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

Flyttar tråden till jobb & tjänster då jag tycker den passar där bättre

3. PatrikS

PatrikS Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    65

MINA ENHETER

Ett hett tips för dig är ATEA som ligger i sisjön, dvs ganska nära där du bor, kontakta mig för mer info eller kolla in deras hemsida och se om du kan kontakta någon inom rätt område.