Jag gillar tangentbordet i Light Roast så mycket att jag skulle vilja använda det i min Samsung S2. Finns det att tanka ner?
Tack! Jag fick använda en editor för att kopiera den till minneskortet och sedan lägga till en egen filändelse ".privat" för att kunna blåtanda den till sgs2an. 11MB stor och filnamnet var LatinIME.apk (inte helt självklart) Sen var jag tvungen att gå till Inställningar -> Språk och tangentbord för att aktivera den. Funkar bra mycket smidigare än Samsungs egna tangentbord som ser snarlikt ut.
Jag har plockat ur RLS tangentbord XT9IME.apk och försökt installera det genom rootexplorer. Jag lyckas få det installerat men jag får FC när jag väljer det under inställningar sedan. Jag har a2sd aktiverat. Försöker jag installera det genom att kopiera det till system/app får jag felmeddelande "read only" Någon som har ett förslag? Tack på förhand! Sent from my V9 using Tapatalk
Kan ha med skärmupplösningen att göra, en app som är anpassad för 480*800 force closar ofta på telefoner med 320*480