Liquid E värd pengarna?

Discussion in 'Liquid/Liquid E' started by tomle, Jun 18, 2010.

1. tomle

tomle Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Tycker ni att Liquid E är värd pengarna?
    Nästan 3900 ex frakt på Expansys tycker jag är mycket med tanke på att den i princip är identisk med Liquid.

Det som talar för är Snapdragon, upplösning och att det verkar komma en uppgradering till Froyo.

Det som talar emot är att jag upplever min Liquid som lite billig och ful. Skulle jag ha 4000 att lägga på en telefon skulle jag nog lägga 600 till och köpa en Desire... Eller spara en del pengar och köpa en Spica som också verkar få 2.2 och ska vara snabb.

2. dekadans

dekadans Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Svårt att säga, hade jag haft planer på en ny Android nu hade jag jag nog inte köpt en Liquid E, jag hade nog lagt på lite och köpt en Nexus eller möjligen Desire.
    Men jag tycker inte att Liquid är en dålig telefon, den ganska avancerad för sitt pris.

Och om Liquid får Froyo vet vi inte. När 2.1-källkoden kommer ut kan nog communityn fixa fram en ganska bra Froyo (bättre än den som finns iaf). Men en officiell Froyo finns det inget som tyder varken för eller emot.

3. Tisu

Tisu Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du en Liquid redan finns det ingen som helst mening med att köpa en Liquid E...

4. tomle

tomle Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

@Tisu:
    Det är inte poängen jag försöker få fram. Jag tycker helt enkelt inte att Liquid E är en prisvärd telefon och kan nog inte rekommendera någon att köpa den.

5. johnnyponny

johnnyponny Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag har hört att den har dubbelt så mycket RAM och ROM men det motiverar heller inte prislappen.