Liquid startar ej

Discussion in 'Liquid/Liquid E' started by fl0w, Jun 23, 2010.

1. fl0w

fl0w Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej allihop!
    Har någon möjligtvis någon aning varför min telefon inte vill starta?

Den fungerade utmärkt igårkväll, och enligt en kompis har jag varit online under natten och morgonen, men när jag skulle använda den imorse var den död. Telefonen reagerade först inte överhuvudtaget när jag tryckte på powerknappen, nu blinkar skärmen till nån tiondels sekund men sen inget mer.

Då jag har senaste versionen av malez recovery innan tänkte jag försöka starta upp den i recovery mode... telefonen gör 3 vibrationer som den brukar göra när man startar upp i recovery, men sen händer inget mer (förutom en snabb blinkning av skärmen.

Jag har laddat den i ett par timmar nu utan framgång, dessutom tror jag att jag hade såpass mkt kräm kvar i batteriet att den borde ha klarat sig ytterligare något dygn utan laddning, men det är jag inte helt säker på.

Någon som har någon idé? Hur får jag igång den?

2. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Får du kontakt med den i Acer DL Tool? Jag fick det med min även ifall den såg svart ut. Lite märkligt men den hade antagligen startat fast fastnat innan bootscreenen.

Funkar det kan du ju alltid flasha om den!

3. fl0w

fl0w Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Det visade sig att telefonen bara behövde laddas i ett par timmar, sedan fungerade den igen. Bah. Kan väl vara bra att veta om nån stöter på något dylikt dock!

4. Flexxy

Flexxy Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Det där har hänt mig ett par gånger och jag sätter alltid hjärtat i halsen..
    Men är på gång att vänja mig, lägger mobilen i laddaren och använder min Magic under dagen istället, när jag kommer hem är den igång..
    Inte alls optimalt men vad gör man..

5. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

MINA ENHETER

Det vansinniga var att den gången min blev helt urladdad tog det runt 2 sekunder innan jag kunde sätta på den igen då telefon väl var i laddaren.

Är jag den enda som lyckades med att INTE behöva ladda flera timmar?!