Lite frågor angående kontakter och annat

Diskussion i 'Legend' startad av zinar92, 24 maj 2010.

1. zinar92

zinar92 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tja, jag fick min Legend igår och har hunnit pyssla en hel del men det är vissa saker jag inte förstår hur jag ska göra, har googlat lite osv innan jag reggade mig men inte riktigt hittat något.

Det jag undrar är hur man kan integrera Facebook-kontakter med sina vanliga som man har på SIM-kortet? På vissa personer har jag tre "kontakter".

Kan man ta bort Facebook kontakter? För jag har en hel del människor som jag inte vill ha och dessa gick inte att ta bort som vanliga kontakter.

Jag har fler frågor men glömde bort dom nu, återkommer när jag kommer ihåg de, men så länge vore det trevligt om någon kunde vara vänlig att hjälpa mig med detta.

2. henrikA

henrikA Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du kan länka ihop kontakterna. Välj en kontakt i listan, tryck på länksymbolen längst upp till höger, sen väljer du dina facebook- eller telefonkontakter du vill länka till denna. Du länka flera så att du bara har en som syns i listan.

3. zinar92

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det lyckades jag googla fram, men när jag hade tänkt att göra så och klickar på mina kontakter så står det bara SIM och den länken finns inte. Däremot om jag klickar på min Facebook kontakt så syns den, dock kan jag inte välja någon SIM-kontakt.

4. zinar92

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu kom jag på en till fråga, varför är det begränsat på hur långa vissa namn kan vara? Jag har typ halva efternamn på vissa osv

Sen, är det ingen som vet hur man gör?