Lite frågor jag behöver hjälp med?!

Diskussion i 'Legend' startad av popklister, 18 apr 2010.

1. popklister

popklister Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Hej har nu köpt en Htc Legend till min mor och hon fick inte med någon handbok vilket gör att hon inte kan hitta lösningen på några problem hon funnit.

1. När man trycker på "telefon" så vill hon att tangentbordet ska vara dolt från start, är detta möjligt i så fall hur?

2. Hela widgeten "favoriter" reagerar sällen när man trycker på en kontakt och verkar lite buggig någon mer som upplever detta? Hon vill även att när man trycker på en kontakt i widgeten så ska man bara se Mobilnumret och inte massa annan för henne värdelös information?

hoppas ni swedroidar kan hjälpa mig ännu en gång!

//Popklister

2. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Med tagentbordet i telefon, menar du sifferpaden då eller? Om man istället öppnar med programmet "Kontakter" så kommer man till Kontakter direkt (Telefon och Kontakter är egentligen samma program).

3. popklister

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jo nummerpaden men det är just att det blir ju mer naturligt att man trycker telefon för den ligger i docken på skärmen och det gör ju inte kontakter. Sen undrar hon även om man kan se tiden på ett missat samtal?

4. popklister

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jo nummerpaden men det är just att det blir ju mer naturligt att man trycker telefon för den ligger i docken på skärmen och det gör ju inte kontakter. Sen undrar hon även om man kan se tiden på ett missat samtal?

5. giganten

giganten Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER