Lite funderingar å frågor från en nybörjare :)

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av hobs0n, 12 apr 2011.

1. hobs0n

hobs0n Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Först och främst vill jag tacka Gilgamesh och Modaco för deras ROMs, dom gör denna telefon MKT mer användbar!

Nu till mina frågor :)

Finns det kontakt program så att jag kan få sorterat efter hur jag vill? Jag är van att kunna se efter företag lr grupp, mkt enklare att hitta folk då. Samt att jag vill att den ska sortera efternamn först. Nu är det bara KAOZ i min kontaktlista ;)

Det finns ingen video spelare än som kan utnyttja Tegra2 till fullo? Märkte att en thai match i 720p jag kopierade till spelare smålaggade lite.. :/ Vilken video spelare rekomenderar ni?

Vad finns det för bra taskmanagers? Jag vill lixom kunna dra igång den snabbt och kunna växla mellan apparna och döda dom jag vill på ett snabbt å smidigt sätt :)

Vad finns det för bra filemanagers tills Total Commander för android släpps?

Finns det ngn bra kalender widget som kan visa alla kommande kalender händelser inklusive folks födelsedagar från kontaktlistan? Med bra funktioner som att man kan sätta in den på att påminna med ett alarm tex en vecka innan osv. Det är ju bra om den tar upp nästan en hel skärm så man ser ordentligt vad som kommer :)

Nu har jag installerat massa apps från market men vart fanken finns dom???

EDIT: Hoho insåg nyss att jag hade fel datum så nu installas alla apps :)

Last edited: 12 apr 2011