Lite konstigt men: SNote3 eller Nexus 5?

Discussion in 'Köpråd och fyndtips' started by inact_0025, Sep 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inact_0025

inact_0025 Guest

Min s3:a orkar jag inte med. Dags att byta upp mig då jag har en spricka i skärmen.

Men jag är lite osäker.. En Nexus 5 eller en Note 3? Det är ju två olika telefoner men ändå är båda intressanta. Känns onödigt att köpa en nu när note kommer ut om nexus kommer strax därefter och är vassare. Även om N5 inte har specsen ute så vad tror ni?

Jag använder kameran mycket.
    Lyssnar på spotify på gymmet
    Uhm.
    Instagram.

Ja, that's it typ :)

So vilken ska jag vara duktig och välja?

2. Acentren

Acentren Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Note är väl att föredra som en mobil för att arbeta mycket med, kan ju tänka mig att den är förjävlig att ha med sig på gymmet exempelvis :) tänk över om du använder alla funktioner Note erbjuder eller om du klarar dig på nexus och dess vanilla Android :)

Skickat från min Nexus 4 med Tapatalk 4

3. neddie

neddie Android Medlem

MINA ENHETER

jag älskar min note 2 och tycker note överlag är sjukt bra mobil men om nexusen kamera blir kalas samt att batteriet mot all förmodan faktiskt blir 3000 mha då är det inget snack då blir det nexus. Det spelar ingen roll vilken annan mobil man kör med har man en gång kört nexus vet man fan hur saker ska rulla ;)

4. Sneaky

Sneaky Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Du är för tidigt ute. Vänta. Läs recensioner när de kommit ut. Bestäm dig sedan. Annars är risken stor att du blir besviken på något.

Thread Status:
Not open for further replies.