Live view i hero 2.2

Diskussion i 'Hero' startad av krister80, 17 november 2010.

1. krister80

krister80 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, Nån som har fått Liveview att fungera med en hero med 2.2 i ?
    Jag lyckades koppla ihop dom en gång, och det verka funka bra, men nu går det inte alls. Om ni har fått det att funka, hur gjorde ni? Ska man behöva slänga in en 2.1 rom igen?

2. krister80

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har jag lagt in en 2.1-rom , men det blir ingen skilllnad, lyckas inte koppla ihop dom överhuvudtaget. suck..

3. gnagel

gnagel Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Som jag skrivit på annan plats i forumet så har jag lyckats para ihop min LiveView med min rootade 2.1-Hero (Elelinux variant) och lyckats får den att presentera inkommande SMS. Följde i princip bara instruktionen i LiveView-manualen och så ploppade den upp bland mina Bluetooth-enheter.

I dagsläget så skulle jag inte rekommendera nån att köpa en LiveView till en HTC-telefon. Åtminstone nån variant på musikspelarstyrning (och då helst Spotify...) bör funka innan det är lönt tycker jag.

4. krister80

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag slängde in elelinux 2.2 rom idag, och nu lyckades jag para ihop dom efter mycket besvär. Skulle inte heller rekommendera någon med en HTC-telefon att köpa en LiveView, man får väl hoppas på någon slags uppdatering.