Fråga: ljud vid påbörjat samtal ? , meddelande symbol

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av Tuna, 7 dec 2011.

1. Tuna

Tuna Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hej.

Har haft min Note ett par dagar och har två problem som jag skulle vilja ha hjälp med att lösa om någon där ute kanske har svaren.

1. Varje gång jag ska ringa till någon så blir det ett "pling" ljud när den kopplar upp på nätet, innan signalen kommer.Ska det vara så ? hur får man bort det ?

2. Jag kör Gmail med min Note, problemet är att jag får samma notificatons logga i aktivitetslisten för både mail och sms dvs jag kan inte se genom att bara kolla på aktivitetslisten om det är ett sms eller ett mail. Kan man ändra detta eller byta logga på något vis ?

Tacksam för hjälp.

2. Tuna

Tuna Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

problemet med lika logga har löst sig , hoppade till rätta av sig självt. Där emot kvarstår problemet med ljudet vid uppkoppling av samtal.

såg att många läst ,, skulle vara bra om några kunde bekräfta eller förneka att de också har ljudet så jag vet om det bara är på min telefon eller om det är så på alla note.

3. Toneloc

Toneloc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    310
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Pixel 7 PRO
    Telefon 2:
    Pixel 6a
    Telefon 3:
    Oneplus Nord CE
    Platta:
    Cube Talk 9X
    Platta 2:
    Motorola xoom
    Kolla vad du har för inställningar, menu-knappen - inställningar -samtal - ringsignal - samtalsstatussignaler, detta gäller för galaxy s2 men misstänker det borde vara lika i galaxy note.

4. stefanb

stefanb Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

jag har också det där problemet med sms/gmail-loggan. Finns det någon lösning?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk