Fråga: Ljudboksapp 2023?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Salvion, 9 aug 2023.

Taggar:
  1. Salvion

Salvion Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 272
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 9 pro 256 GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 9 pro 256 GB
    Info:
    Färg: Hazel
    Platta:
    Google Pixelbook
    Hej

Har varit borta ifrån ljudböcker en längre tid och tänkte starta igen, DÅ använde jag https://play.google.com/store/search?q=smart+audiobook+player&c=apps som finns kvar och fortfarande verkar funka, men jag undrar om det hänt något på appar för ljudböcker sedan 2020-2021 då jag använde det, och då primärt när man som jag bara köper böcker, är inte intresserad av abonnemang.
    Det som gjort det i mina mening struligt är att jag måste ladda ner boken och sedan föra över den til rätt mapp i telefonen och sedan starta därifrån, byter man telefon och/eller rensar telefonen är detta inte optimalt.

Så har ni något tips för en sådan som mig? ett alternativ vore möjligen om jag kan ladda ner och över till Google Drive och ge en app åtkomst? funkar det?
    Jag kolade hur stora böckerna är och den jag laddade ner var 230Mb i MP3 format.

kan säga att jag hittills köpt böcker enbar från Bokus och dom har en app som fått väldigt dålig kritik, så om det inte finns alternativ är det ovan app som gäller.

2. Musochkatt

Musochkatt Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    70
    Operatör:
    Telia, halebop
    Telefon:
    Apple iPhone 14 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia, halebop
    Telefon: