Ljudkvalitet

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Shaun, 18 aug 2010.

1. Shaun

Shaun Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Har dessvärre varit tvungen att lämna in mobilen på reparation pga att det raspade alldeles förfärligt i örat vid samtal (då jag inte använde handsfreen). Är det någon som haft samma problem?

Dessutom upplever jag ljudet i musikspelaren som väldigt basfattigt (ja, jag vet, X10 min pro är ingen uttalad musikmobil, men ändå). Känner någon till om det är ett vanligt fenomen, eller är det ett måndagsexemplar jag fått på alla sätt och vis?

:cry:

2. syndikhat

syndikhat Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag är enormt nöjd med samtalsljudet i min, långt mycket bättre än i w890'n jag hade innan. Men däremot kan jag hålla med om att det är lite dåligt med kropp i musiken. Finns det månntro nån EQ att installera?

3. Shaun

Shaun Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Ja, en EQ vore bra. Blev rätt irriterad dessutom över att det inte går att skapa spellistor direkt i mobilen, utan att det uppenbarligen får skötas enbart från datorn (om man inte tycker att ""mest spelade" förtjänar ett omnämnande som spellista...).

Någon som har förslag på app som kan sköta det?

4. teddyjohan

teddyjohan Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Omvänt problem här. Min X10 har grymt ljud i allt utom handsfree. Om jag använder handsfree är ljudet olidligt dåligt, ibland så pass att det bara hörs ett enda tjutande.