Laddade hem appen lock 2.0 förut och fattade inte mycket av den, och efter det att jag installerade den så kommer det upp en fråga varje gång jag trycker på homeknappen. Står, complete action using: Home eller Touch Flo. Sen finns det också Use by default for this action. Har raderat appen i manage applicationer men ändå så finns detta kvar. Hur får jag bort det? och vad använd egentligen Lock 2.0 till och hur använder man det?
Lock 2.0 ersätter din vanliga låsskärm, den som man drar neråt, med en som liknar iPhones. Men den är inte helt hundra, för den låser inte skärmen riktigt... Det den ber dig välja mellan är htc:s sense utseende eller vanlig android. För att få bort meddelandet, kryssa för use by default och välj touchflo. Men testa och tryck på "start" om du är nyfiken på hur det är att använda en "vanlig" android telefon... :-) (det går alltid att ändra i efterhand)
fick bort det där nu, men förut när jag var inne på taskkiller och körde ett långtryck på skärmen och sen släppte fingret så hoppade den automatiskt till den där andra ipohne liknade saken som Lock 2.0 gjorde. Hur får jag bort den för alltid?