Lockbar

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by Anwar93, Aug 4, 2010.

1. Anwar93

Anwar93 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Nu vet jag inte om det heter lockbar, men jag menar iaf. skärmen man får när man ska låsa upp mobilen.

Problemet är att den ibland fastnar längst ner! Någon annan som har det problemet? Hade inte problemet innan, och är därför van att göra det utan att titta på mobilen. Rätt så jobbigt, och tar någon sekund extra av mitt liv :P

2. honoka

honoka Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Har hänt mig 1-2 gånger sedan 2.2 uppdateringen. Inte så farligt egentligen, bara att ta tag igen och ge den det där sista rycket så går den upp!

3. Anwar93

Anwar93 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hänt mig betydligt fler gånger. Saken är den att den inte glider ner lika fint som innan. Den känns betydligt trögare! Förra följde med i kanske 20% av vägen, innan den automatiskt drog ner sig. Det känns som att man måste dra ner denna betydligt mer för att den ska ge samma effekt!

4. SALVETA

SALVETA Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Det är nog för att den andra gick upp ganska lätt, jag var tvungen att ha kod också för att den inte skulle hitta på saker själv när den låg i fickan innan jag hade skal.
    Men en annan konstig sak hände mig idag, ringsignalen bara fortsatte efter att jag avvisat samtalet med lockbaren, var tvungen att lägga den upp och ner för att den skulle sluta.