LockBot på mini pro

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Fredriks, 14 juli 2010.

1. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.284

MINA ENHETER

Hej.

Hittade just ett nytt skärmlås, LockBot.

Fungerar kanonbra, kunde välja Iphone style vilket är snyggt.

Problemet nu är att när jag trycker på den fysiska fyrkantsknappen får jag upp ett val ang homescreen.
    Eftersom jag använder for 1,6 som launcher får jag nu 3 val,LockBot (don`t select),start (for 1.6) och start (SE standard).

Vill inte ha det valet varje gång jag trycker på hem knappen utan vill ha for 1.6 som default skärm. När jag la in for 1.6 valde jag att klicka i rutan längst ner som heter " använd som standard för denna åtgärd" men hur vet jag vilken det blir då det är 3 val i rutan. Vill inte gärna klicka i den eftersom det står Don`t select på LockBot raden.

Någon som vet ?

2. kongo

kongo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

ja tror de bara är att välja for 1.6 och kryssa i så ska de funka?

3. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.284

MINA ENHETER

Nu löste det sig. Jag kryssade i rutan först och efter det valde jag Start som tillhör
    For 1.6. Nu får jag inte upp valet längre.

4. DonRon

DonRon Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag la in LockBot igår också, men får åt helvete va mycket batteri det verkar dra?
    Har laddat mobilen under hela natten och drog ur laddaren runt 12 tiden. Har haft 1 samtal på ca 6 min och därefter har den bara legat. Batteriet står nu på 50%?!

5. Fredriks

Fredriks Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2.284

MINA ENHETER

Jag tog bort programmet runt lunchtid idag,inte på grund av batteriproblem för
    det har jag inte reagerat på att det drog. Däremot tyckte jag inte att det fungerade bra under och efter samtal,upplevde att den inte låste skärmen efter samtal vilket standard skärmlåset gör. Hade samma problem med min Legend jag hade,den låste inte heller skärmen efter samtal och eftersom jag alltid använder bt-headset på jobbet är det lite irriterande att behöva ta upp telefonen ur fickan bara för att låsa skärmen igen.

Nu är jag tillbaka på SE:s standard igen och den fungerar bättre men är tråkigare.............. man kan tydligen inte få allt ;)

6. DonRon

DonRon Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Ska också ta bort det. Har skickat 3-4 sms sen jag senast skrev här och då var batteriet på 50%, nu är det nere på 35%. Helt galet.