Lockout Trial - Någon som har den eller har tips på liknande?

Diskussion i 'Applikationer' startad av CiaB, 23 jan 2011.

1. CiaB

CiaB Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Har en app, Lockout som är en trial och som går ut (slutar funka) om 1 dygn, sen måste man uppgradera till premium och det kostar 29.99 dollar, ganska mycket pengar :ehm:

Den har hållt koll på en massa på min mobil och jag har varit jättenöjd, frågan är nu om det finns en liknande app som gör samma saker för jag har ingen lust att betala dom pengarna?!

Hittar inte appen på varken Appbrain eller market nu??

2. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 199

MINA ENHETER

Om den nu har fungerat så bra och du är så nöjd med den. Hur kommer det sig egentligen att du inte vill stödja utvecklarna? Det kanske inte har med din fråga direkt men det är en giltig fråga.
    Btw, menade du lookout?
    https://www.mylookout.com/download där finns en gratisversion?

3. Number99

Number99 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Telefon:
    Samsung S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung S9
    Kan det vara så att det är Lookout du menar? i så fall så kan du fortsätta använda den även när tiden gått ut. Det är bara ditt premium-abonnemang som tar slut. Jag använder gratisversionen och den fungerar alldeles utmärkt.
    Läs här vilka funktioner du förlorar när Premium tar slut: https://www.mylookout.com

Ber om ursäkt om jag har fattat helt fel.

4. CiaB

CiaB Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jaa den appen är det och jag visste inte att man kunde fortsätta använda den så tack för hjälpen, då vet jag! Självklart vill jag stödja utvecklaren men jag tycker det kan vara liiite måtta på vad man betalar :P