Problem: Lockscreen vill inte öppnas!

Diskussion i 'Galaxy S2 - ROM-filer och utveckling' startad av Hudz, 25 jan 2012.

1. Hudz

Hudz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Ja kör MIUI på min telefon sen inatt, och ja satt o meka lite med olika lockscreens. Ja gick in på XDA och hittade en schysst lockscreen.

När jag låste telefonen så gick det inte att öppna telefonen igen, så när man drar ner dragkedjan på lockscreen så flyger den bara upp igen! GAAH!

Vad ska ja göra? Ja kör med Suave HD Temat med detta förbannade lockscreen tema.

Ja har testat mounta den i CWM, och tagit bort både Suave HD temat ifrån telefonen och även lockscreenen. Men telefonens tema är fortfarande Suave och lockscreenen densamma!

Tacksam för hjälp!

(Btw, såg precis att lockscreen temat va för Samsung galaxy Tab, men det ska väl inte spela någon roll? Mobilen sa iaf inte ifrån när jag valde just den låsskärmen)

2. moparlinke

moparlinke Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    642

MINA ENHETER

Flasha om hela telefonen

3. Hudz

Hudz Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Problem löst utan att flasha om. Bad en polare ringa mig så kunde ja dra ner skärmen, gå in i huvudmenyn och byta tema. Ibland kommer lösningarna själv efter ett tag.

4. nikjensie

nikjensie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Smart.... Annars kan man oxå starta om telefonen... trycka febrilt på Vol Ned när boot animationen börjar... till slut kommer man in utan LockScreen...

//Nik