Löpning med Galaxy S

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av Robs, 1 aug 2010.

1. Robs

Robs Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Någon som har sett ett vettigt armband för löpning när det gäller Galaxy S?

2. Vergilius

Vergilius Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kolla min post i denna tråd "Tillbehör till Galaxy S". Jag postade precis de tillbehör jag har och där har jag även ett armband som funkar fint. Dock är det 2 år gammalt, men det säljs liknande modeller.

3. Robs

Robs Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för svar! Får försöka hitta något liknade men det vore skoj om man kunde hitta något som verkligen var till Galaxyn. Ingen annan som har något tips?

4. Johnkan

Johnkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Jag har gjort mitt eget ;-) en egensydd liten "påse" i läder som passar galaxyns storlek och sen ett ganska brett resårband som går runt armen :-)

5. candyraver

candyraver Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    133
    Telefon:
    S10e

MINA ENHETER

Telefon:
    S10e
    För er som är sugna på att modda lite själv så är nog detta armband jag hittade för några tioer rätt intressant och har potential att bli en lyckad mod :( kolla in http://www.canman.se/supportaccessories.aspx

Har redan ett armband men den var såklart till min mp3-spelare så tänkte själv testa och modda lite med de tre silikon skydd jag fick billigt från eBay

6. Jappse

Jappse Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Mi 11 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Mi 11 Ultra
    ROM:
    Xiaomi.eu 12.5.4
    Eftersom jag är på jakt efter ett bra arm band till min Galaxy livar jag upp den här tråden igen.

Jag är ute efter en Armband på ebay

Har kollat igenom Tillbehör tråden har jag bidragit själv med andra produkter.

Eftersom jag styrketränar en del så är mina armar ganska stora så därför jag vänder mig hit istället för kanske mer specifikt svar. Är det någon som har köpt, eller har liknande produkt som tros passa?

Dela gärna med er av tips. Tack

7. stinger

stinger Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag köpte ett armband för sgs på mytrendyphone som passade bra sedan beställde jag ett Pulsband BT också. Tyvärr så är det ju så som alla vet att SGS Gps suger så in i h........ dom rundor den ritar upp att man har sprungit är skrattretande och inte ens i närheten, så tyvärr har jag fått tagit fram min gamla Hero som fungerar mycket mycket bättre, ganska identiskt med min garmin.

8. Dem00niX

Dem00niX Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Har inte något problem med min gps när jag springer. Får perfekta rundor både vid löpning och cykling kör med cardio trainer och polar bt bälte.
    Du kanske ska kolla några av de gps fixar som är ute eller skicka in telefonen innan garanti går ut.

9. tlew

tlew Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

10. stinger

stinger Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag kör med Polar bältet också men använder Endomondo och jag är inte direkt ensam om dessa problem heller verkar det som https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=29950&page=11 . Jag har gjort gps-hacket och det blev väl mikroscopisk skillnad. Har du några länkar till någon gps-fix? Kör jag med Heron, Garmin och Sgs samtidigt så går Garmin och Heron exakt medans Sgs tar avstickare hela tiden. Vad kör du för modem?

Last edited: 8 jun 2011
  11. Dem00niX

Dem00niX Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28

MINA ENHETER

Jag kör med jvo nu men inte haft något strul sen jpy. Har min lur på överarmen men baksidan Vänd från armen. Har root och kört med gps aids ocb ändrat ntp till Europa.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk