Problem: [LÖST] Fast i ClockworkMod

Diskussion i 'Galaxy S - ROM-filer och utveckling' startad av Godsmith, 18 sept 2011.

1. Godsmith

Godsmith Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag är en total Galaxy S-nybörjare som försökte följa instruktionerna i https://swedroid.se/forum/39630-rom-galnetmiui-chameleon-final-version-13-09-2011-a.html för att byta ROM i min SGS. Tyvärr råkade jag lägga alla filer på mitt externa SD-kort istället för det interna, vilket guiden inte riktigt berättade att man skulle göra (men andra guider är mycket noga med att poängtera...). Jag kommer alltså in i ClockworkMod, men inte därifrån. Finns det något sätt jag kan föra över zipfilerna till mitt interna minneskort eller på ett annat sätt komma vidare i denna procedur?

Tacksam för svar.

Edit: Hade en ganska nyköpt SGS med 2.3.3 innan om det spelar roll. Och jag hittar telefonen med ODIN.

Last edited: 19 sept 2011
  2. Jappse

Jappse Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Mi 11 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Mi 11 Ultra
    ROM:
    Xiaomi.eu 12.5.4
    1. "Mounts and Storage" - I CWM
    2. Mount USB (Tror jag den heter!?) Finns bara ett alternativ, resten är typ "Format X" jux
    3. För över filerna till sdcard

EDIT: Inne i Mounts and Storage

Last edited: 18 sept 2011
    Godsmith gillar detta.
  3. Godsmith

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för hjälpen, men jag går in i mount USB storage, och sedan pluggar jag in USB-kabeln, men inget händer och inget kommer upp i Windows. Jag har drivrutiner installerade (eftersom jag kunde föra över filer och köra Odin etc). Någon idé vad som kan vara fel?

Edit: Testade också att starta om mobilen, gå in i mount USB storage och sedan plugga in USB-kabeln. Ingen skillnad.

4. conny85

conny85 Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    930
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER