[Löst] kan inte uppdatera till 1.32! :S

Diskussion i 'Desire HD' startad av dronkers, 13 november 2010.

1. dronkers

dronkers Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej alla Swedroid användare!

Jag har precis gått med i Swedroid, har mest bara suttit och läst inlägg innan men nu blev det dags att göra ett eget när jag inte kan installera någon av de två mindre uppdateringarna som kommit till Desire HD.

Problemet är att jag har tagit bort amazonmp3.apk, tänkte att det där programmet kommer jag aldrig ändå att använda så jag avinstallerade det med Visionary (temp root) + Titanium backup.

Nu när jag kör uppgraderingen så vill den ha den filen för att kunna fortsätta, så jag tänkte höra om någon kan lirka fram den i /data/app/ mappen ? skulle vara evigt tacksam.

Har redan försökt att installera den amerikanska- och uk- versionen men ingen av dem fungerar p.g.a checksum fel, så behöver verkligen den svenska.

Tacksam för svar! och jag hoppas att jag kommer att vara till hjälp här på swedroid i framtiden!

edit: versionen jag har just nu är: 1.28.405.1

Last edited: 14 november 2010
  2. Deebo

Deebo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Aj, vilken otur att du inte uppdaterade innan du rootade och tog bort programmen!
    Trodde inte appsen som inte tillhör systemet i sig gjorde skillnad i en uppdatering om dem fanns där eller ej.

Måste jag roota min telefon för att kunna lägga upp apk filen eller funkar det utan?
    Isf kan jag hjälpa dig med det när jag kommer hem, dock har jag senaste HTC versionen om det gör nån skillnad?

3. Mozze

Mozze Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    97

MINA ENHETER

det är en sån där app som bara finns med i början pga kontrakt och sånt mellan amazon och htc typ? lr mellan android o amazon.. minns inte.. iaf så behövs den och kommer alltid vara där :P

4. dronkers

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hoppas att inte versionen spelar någon roll.. osäker på om man måste roota, men tror inte det, behöver bara en kopia och read rättigheter lär man alltid ha? Går att hitta med astro och root Explorer iaf...

Tack så hemskt mycket!

5. dronkers

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Löste det genom att installera ruu 1.28 genom datorn! Om någon annan får samma problem så kan jag skicka filerna ni behöver!