Det jag vet är att HTC-sync inte fungerar med mac datorer. Snabb fråga; vilka mobiler/företag har någon form av sync som fungerar till mac OS? Vore kul om någon andoid telefon fungerar till mac. Mvh, sallis.
Haft en SGS innan och kies var jobbigt att få igång. Vet inte om det funkar för mac (körde samsungen på en pc). Samma gäller hårdvara om typ SE telefoner.
Finns fina syncprogram för Mac för SE-lurar. Dock inte för uppdateringar. Eftersom macos x i grunden är ett unixsystem kan du, enkelt scripta ihop ett rsyncscript som du syncar av hela luren eller valda delar med din dator och en katalog. Vad du söker framgår inte. Synca luren med iTunes? // A
Ursäkta om jag glömde lite detaljer, men skrev inläggen på mobilen. Om vi tar exemplet om Samsung Kies/SGS. 2.2 fick jag från kies, och HTC sense som verkar vara ett liknande program med uppdateringar och diverse finesser för HTC fungerar bara för PCs. Var intresserad då om andra märken får uppdateringar via softwares på PCn
Htc får sina uppdateringar on the air. Sony ericsson får sina stor uppdateringar via ett program för pc.