Säljes: Macbook Air 13" (2014), Google Nexus 7 32GB (2nd gen)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av have.heart, 23 feb 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. have.heart

have.heart Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    130
    Telefon:
    Galaxy Note 9

MINA ENHETER

Telefon:
    Galaxy Note 9
    Telefon 2:
    Motorola One
    Platta:
    Galaxy Tab S2
    Platta 2:
    iPad Pro
    Säljer följande:

HTC One M8 i toppskick, helt repfri display, har alltid förvarats i fodral. Färgen är mörkgrå. Enheten är s-off och är konverterad till officiell Google Play Edition (med OTA) sedan första boot. Kör Android Lollipop 5.0.1. Kvitto med garanti och original emballage med alla tillbehör finnes. Köpt på CDON. SÅLD

Macbook Air 13.3" 4GB ram 128GB SSD, i absolut nyskick. Köpt i december, laddad fem gånger skulle jag tro. Köpt på Elgiganten. Pris: 7000:-

Nvidia Shield Tablet 8" 32GB LTE i absolut nyskick. Finns en handkontroller också. Kör Android Lollipop 5.0.1. Kvitto med garanti och medföljande tillbehör finnes. Köpt på Webhallen. SÅLD

Vit Google Nexus 7 32GB andra generationen. Obetydligt använd, inga märken eller repor. Köpt från Dustin i februari. Kvitto med garanti och originalemballage med alla tillbehör finnes. Pris: 2000:-

Last edited: 28 feb 2015
  2. SHM

SHM Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 367
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Samsung Galaxy S23
    Är 7000 kr ditt sista pris på macbooken? Får ett ganska bra pris via Mecenat annars [emoji14]

3. Dust_Bomb

Dust_Bomb Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Kan du tänka dig att gå ner lite så kan jag köpa den av dig imorgon eller på Torsdag, bor också i Stockholm!

Om inte byte till Nexus 7 2013 är intressant?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.