Mailwidget eftersökes

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Kenjie79, 7 aug 2011.

1. Kenjie79

Kenjie79 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej på er alla!!

Precis skaffat mig min första Android mobil. Gick från Sony Ericsson W880i som jag köpte på release dagen till en Sony Ericsson Arc. yepp.. tror min 880i är den ända i världen som höll så länge, men nu la den av helt och jag behövde en ny mobil.

Min tanke är att på min Homescreen så vill jag ha väder widget vilket jag fått funka ganska bra med animated weather. Hockeytok som jag är så har jag hockeystats på en screen och skulle vilja ha en mail widget på en annan.

problemet är dock att jag inte hittat en Widget som ligger permanent.. precis så som min animated weather eller hockeystats. jag vill liksom inte starta gmail programmet och sen kolla utan bara blädra en gång till vänster från min homescreen och där ligger mina mail. enkelt och väldigt simpelt.
    jag kan få facebook, twitter och en hel del andra saker att funka så.. men mail verkar va ett gissel att hitta nåt.

Ni som är gamla i Gamet med Android, skulle ni kunna ge ett bra förslag vilken widget jag ska leta på.

Fick förslag på K-9 men det är samma sak som att använda gmail programmet.. Inget widget..

Mvh.
    Nybliven Arc ägare..

2. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Frågan är inte Arcspecifik, så jag flyttar tråden till Frågor och support och passar även på att förtydliga rubriken något.

Kenjie79 gillar detta.
  3. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

4. Kenjie79

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tackar för dessa förslag och ska kolla upp dem om de kan passa mig..

5. Gryph

Gryph Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    986
    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV
    Fungerar dock inte med den nya gmail-appen. Verkar dock finnas något sätt med pure messenger men det kräver root.

6. Kenjie79

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Och man kan inte roota 2.3.3. som jag förstått det.. vart fall inte än!! eller?