Många missar av HTC

Diskussion i 'Allmänt' startad av ergoforcen, 24 maj 2010.

1. ergoforcen

ergoforcen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hur är det med strategerna på HTC,fortfarande inga Desire att få i dom flesta butikerna,en massa Legender dock.Borde inte deras maskiner gort Desire i stället? Och släppta samtidigt? Hur många har inte gått och köpt andra märken? Heros uppdatering ? När kommer den ,1000'tals har fått svar från HTC "apr" .Vet inte HTC hur många appar det finns på market? Varför inte se till att det går in en massa (minneskort tillex) O.S.V!!!Och nu finns 2.2 redan att ladda ner till N1 .Måste säga att mitt förtroende börjar naggas i kanten ,som jag ser det skulle HTC rekrytera lite folk från Swedroids hemsidor och byta dom dom har nu
    :)TL

Last edited: 24 maj 2010
  2. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Ang antalet appar och möjligheten att lägga dem på minneskortet så heter lösningen App2SD och finns i flertalet rootade roms redan idag. Officiellt så kommer Android stödja det från 2.2. HTC har inget med det att göra.

Sedan är ju frågan hur många apps man egentligen behöver/använder av de som man installerar. Finns en tråd sedan tidigare om detta men jag ser ingen mening i att ha 100tals apps installerade om man inte använder dem.

Hur HTC strategier ser ut bör du ju rikta direkt till HTC då jag tror att ingen här på forumet sitter inne på den informationen.

När det gäller uppgraderingar så vet vi ju sedan länge att HTC säger en sak och gör en helt annan vilken vi är många som är irriterade över. Att de sedan inte släpper 2.2 till sina lurar samtidigt som Google släpper till Nexus beror nog till stor del på att de måste testa Sense och andra delar som de anpassar.