nån som har koll på hur man kan sortera sina bilder i Albums? Det finns ju redan några pre-made mappar där, men när man kollar på sdkortet så ligger alla i samma mapp. Kanske finns ett annat program som är bättre än Albums?
har kollat upp lite och läste nått om att man skulle bara lägga in dem i en mapp på sitt SDkort så skulle de nog komma upp i en mapp. Har inte hunnit o testa. Om nån har lust o testa så skriv resultatet här
Det är inga som helst problem. Det enda du behöver gör är att skapa en mapp direkt i roten på SD kortet så kommer telefonen att hitta dem. Jag har en katalog som heter "Mina bilder" på SD kortet och under den har jag sedan, än så länge, en katalog som heter "Blandat". Startar jag album så får jag i listan en mapp som heter blandat. Du kan inte lägga en mapp under DCIM katalogen (där alla bilder som fanns där ifrån början ligger) för då kommer de inte hamna i en egen mapp.
Ja förde över "Mina Dokument"mappen från min HTC Pro och går jag in i Album så hittar den alla mappar..