Market efter 2.1

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av a2011, 2 nov 2010.

1. a2011

a2011 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag vet att det här ämnet börjar bli lite tjatigt... Jag, precis som alla andra, har haft problem med market ett tag vilket med 1.6 löstes genom att backa uppdateringen och rensa cache.

Problemet då jag uppdaterat till 2.1 är att det inte finns någon uppdatering att backa och att rensa cache hjälper inte.

När jag vill hämta från market så står det att hämtning börjar, men sedan händer ingenting. What to do?

Tacksam för hjälp.

2. darkoe

darkoe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Felet ligger i market och inte i våra smartphones. Denna marketbugg har även drabbat htc mobiler.
    Vi får nog avvakta och hoppas på en fix från androids sida så snabbt som möjligt. :)

3. a2011

a2011 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Är du säker på det? Det verkar ju som alla andra här på forumet kan ladda ner appar så det borde ju inte vara något som inte jag kan fixa i min telefon... Eller sitter alla med samma problem som jag?

4. twintin

twintin Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    59

MINA ENHETER

Jag har lyckats ladda ner en sisådär 30 tal appar skulle jag tro, fast det krävdes en hel del omförsök för vissa, så något skumt med market är det. Det jobbiga är att det varit på detta viset en längre tid nu. Börjar undra hur pass medvetna Google är om problemet.

5. Hogan1971

Hogan1971 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För mig fungerar Market. Jag hade problem med 1.6 men nu fungerar det som det ska.
    Någon enstaka gång har det hänt att jag har fått samma fel som du har men då har det räckt med att avbryta hämtning och göra om.

//H

6. TomasL

TomasL Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    151
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro
    Platta:
    Huawei Mediapad M5 10.1
    Jag har inte heller haft problem med market efter 2.1 uppdateringen.

Sent from my E10i using Tapatalk

7. a2011

a2011 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det visade sig att för mig verkar det vara ett wifi-problem. Jag har använt 2 olika trådlösa nätverk och testat med och allt har fungerat (synka kontakter osv) men inte market. När jag nu efter lite strul lyckades få anslutning via telenor att fungera så fungerar även market. Lite surt men nu kan jag i alla fall ladda ner...

8. Brask

Brask Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    47
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    jag har inte haft några problem sen 2.1 uppdateringebn, men kan ju vara en tillfällighet :)

9. Fazzolix

Fazzolix Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Precis fått min x10 mini pro, och nu när jag tankar typ min tredje app står det bara "börjar hämting..." sen händer det inget mer... vad ska jag göra? hittar ingen knapp för att avbryta hämtningen:(

10. fjallmamman

fjallmamman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tryck på menyknappen om du har nyaste market, där finns möjligheten att avbryta hämtningen - det löste mitt problem med en uppdatering som bara tuggade.