Problem: Market problem

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Ossian06, 5 jul 2011.

1. Ossian06

Ossian06 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det hela började med att jag formaterade telen för snart en dryg vecka sen, och nu när jag håller på att fixa tillbaka dom appar jag laddat ner från market, både dom jag köpt och laddat ner gratis så har vissa försvunnit spårlöst, går jag in via webbmarket så ser jag alla som jag köpt och dom som jag laddat ner innan som är grattis men det står att appen är inte kompatibel med någon av dina enheter
    Jag vet att jag har haft dom på mina samtliga telefoner, på min HTC, denna och SGS,
    Är det nån som vet varför eller vet nån var man kan vända sig till för jag vill ha dom igen och jag vet att dom finns kvar, bara det att min market i telen inte hittar dom men webben gör men kommer inte åt dom där

Tack på förhand

2. Ossian06

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej om inget vet svaret på detta vet nån bar man kan vända sig till för att få tag i dom som har hand om market

3. Castigation

Castigation Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det låter ju som att det är gamla apps du skaffat innan de introducerade kompatibilitets filter för mobiler / apps. Om man kan kringå detta på något vis vet jag inte, har inte sett någon sådan information men har heller inte precis letat efter den.

4. Ossian06

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Men när gjorde dom det för det var ju inte länge sen jag fick en uppdatering på vissa appar, jäkligt sjukt i såfall för jag har ju betalt för vissa

5. Castigation

Castigation Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Knappt en månad sen.

6. Ramboline

Ramboline Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 029

MINA ENHETER

Har precis samma problem och det är appar som inte har varit länge på market