Hej. Jävligt spännande grejjer. Märkte idag att mitt market har uppdaterats. Har inte fått betalapps än men nu kan jag t.ex. välja att den automatiskt ska uppdatera mina apps. Lite småförändringar i den grafiska biten också. Nån mer som fått detta? (Hero 2.1 rootad)
Hm, trodde automatiska uppdateringar var förbehållet 2.2? Har du fått en uppdelning "About" - "Comments" när du väljer en app?
Aa.. Det också. Automatiska uppdateringar var ju en av de nyheter de presenterade tillsammans med 2.2 så det var ju en trevlig överraskning att även vi 2.1'are får det. EDIT: Kör villainrom 12 ifall det skulle vara intressant för någon. Detta borde dock inte göra någon skillnad.
Det rasslade också in en väldig massa uppdateringar av appar här... Jag hade plötsligt 25 uppdaterade apps (varav 5 krävde manuell uppdatering på grund av ändrade rättigheter). Och en del av de uppdateringarna var väldigt trevliga, Jorte synkar t.ex. numera mot Google Tasks (så ny ryker nog GTasks och Pure Calendar Widget) och c:geo verkade ordentligt uppfräschat.
Jag har så med! Automatiska updateringar samt 2 flikar med om programet och kommentarer HTC Hero Elelinux wwe 2.1 rom
Samma här, dock verkar jag ha problem med själva installationen av appen glympse... den här fastnat i "installing" och den började installera precis efter att market uppdaterades.....:/
Vore kul att veta om detta endast gäller hero ägare eller om det är något generellt för alla 2.1-användare
Ha... fått en widget jag med. Fast den visar inget. Kanske är tanken att den ska visa nya uppdateringar?
Efter att jag gjorde wipe med Titanium backup har jag också nya Market. Det fick dock spel ganska snabbt och under hämtningar visades enbart de appar jag köpt. Förmodligen för att jag har ett google-appskonto som huvudkonto i mobilen. Ny wipe åtgärdade saken. Har lagt till widgeten men den visar inget. Det kanske kommer.
Hmmm... min Desire har oxo fått den widgeten... men... varifrån dök den upp? Jag har inte fått nån systemuppgradering och inte heller nån uppdatering av Market-appen (jag ser iofs betalappsen och rubbet)... kan Google stoppa in nya saker utan min kännedom? Jag vet iofs att dom kan ta bort appar utan vårt medgivande...
Är också rätt intresserad hur fan dom installera ny skit på våra telefoner utan vårt medtyckande. Måste ju ändå vara endel data den måste laddar ner etc...
De kan installera och avinstallera remote utan godkännande av användare. Av både förklarliga skäl och de som man kan undra om.
market Hej! Jag bara undra när min market ska uppdaterats för jag har inte fått betprogram.Till min Desire
inget här på X10 Telenor. Hoppas man får det snart. Sett att en del andra X10 användare har fått det. Så 1.6 får det med