market

Discussion in 'X10 Mini/Mini Pro' started by sandra, Nov 6, 2010.

1. sandra

sandra Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Vet någon varför det inte går att ladda ner något från market? Har frågat andra och det har lyckats men inte jag. Det har gått förut och för någon dag sedan och fortfarande så fungerar det inte. Det står att objektet hämtas och sedan kommer en triangel med ett utropsteck fram uppe i listen. Där står det: Objektet kunde inte hämtas, frösök igen. Men jag har försökt och försökt men det går ändå inte. Jag har provat att hämta olika applikationer men det går inte heller. Kan det vara någon inställning som jag råkat ändra på? vad i så fall? Hoppas att någon kan hjälpa mig för jag tror jag blir tokig snart.

2. gualm

gualm Senior Droid Medlem

Operatör:
    Vimla! + Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla! + Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25
    Har du 1.6 eller 2.1 versionen av android? Har du 1.6 versionen så kan du göra så att du går in under inställningar/program/hantera program/Market/avinstallera uppdatering. Sedan när du ska uppdatera nya program i Market första gången så gör det över 3g och inte wifi. Funkade för mig hoppas det går bra för dig :-)

Sent from my U20i using Tapatalk

3. sandra

MINA ENHETER

Ok, tack så mycket, jag har 1.6 versionen. En liten fråga bara, hur uppdaterar jag den sen?

4. holck

holck Android Apprentice Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Pixel 6 Pro
    ROM:
    Telefon 2:
    Galaxy Watch 4 LTE
    ROM:
  5. sandra

MINA ENHETER

ok, ska prova det där i morgon när jag har meer tid. Min telefon är olåst. Förstår liksom inte varför det inte fungerar nu när det har gjort det förut. Har haft telefonen i ca 2-3 veckor bara...

6. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    För att det nyligen kommit en uppdatering av Market-klienten som inte lirar ihop med våra Minisar och Mini Pros så bra, därför kommer det fungera om du gör som gualm skrev.

Fast först och främst ska du göra som holck skrev. Android 2.1 släpptes nyligen till våra lurar och det rekommenderas starkt att du uppdaterar till det. Som holck skrev surfar du in på http://m.sonyericsson.com/backup. En fil kommer då automatiskt laddas ner till din mobil, sen frågar den om du vill installera har jag för mig. Bara acceptera allt/tryck OK tills programmet har installerats. Sen tar du en backup på allt som då lägger sig på minneskortet.

Sen går du till din PC (för du har väl inte MAC ;) ), laddar ner uppdateringsverktygen från Sony Ericsson som du hittar här: http://www.sonyericsson.com/cws/supp...10?cc=us&lc=en. Installera det, koppla sedan mobilen till datorn och då kommer SEUS starta automatiskt. Sen är det bara att följa instruktionerna och efter ett par minuter har du uppdaterat din telefon :)