Marketproblem i funktionen "Mina appar".

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Laj., 20 jan 2011.

1. Laj.

Laj. Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Goddagens.

Sedan några dagar tillbaka så har funktionen "Mina appar" i Market inte fungerat tillfredsställande.
    I listan där man tidigare kunnat hittat alla de appar jag tagit hem finns numera endast 2 st? Problemet, bl a är ju nu att jag missar när applikationerna behöver uppdateras och jag inte känner för att leta upp dessa var och en för att se detta...
    ...i min strävan att lösa detta problem så har jag rensat cache i Market samt även kört off/on på mobilen. Det hjälpte föga.

Övrigt kan tilläggas att de appar som inte existerar i ovannämnda lista i "Mina appar" fungerar alldeles prima fortfarande.

Har någon annan upplevt detta problem eller finns det en hjälpande själ därute med svar på problemet?

2. skrot

skrot Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag hade samma problem för någon dag sedan men hittade en lösning när jag googlade på det.
    Om du laddar ner en ny app, spelar ingen roll vilken, ska dina appar komma tillbaka. Om de inte kommer direkt när du fått ner appen så vänta en liten stund, det fick jag göra.

Laj. gillar detta.
  3. Laj.

Laj. Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Åh, man tackar, det fungerade alldeles utmärkt!

Gracias!

4. dadilydoo

dadilydoo Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Hej hopp! Jag har haft problemet i över en vecka nu.

Valde till och med att manuellt "ladda hem" alla mina appar på nytt. De låg med i listan en stund men nu har jag ca 30 av 100 appar i min lista. Orkar inte med fabriksåterställning till...

Edit:

Kan tillägga att jag ser alla appar i den webbaserade Market. Dock ser jag i telefonen att Mybackup Pro och Hemnet-appen är uppdaterad, vilket jag inte ser på webben. Därtill ser jag att ADW Launcher EX är uppdaterad på hemsidan men inte i min telefon :D

Last edited: 12 maj 2011