Jag har haft min S3:a nu sen release och jag har stött på lite saker som jag är väldigt osäker på om det ska vara så och eftersom det är så många så skulle jag behöva hjälp från mina kamrater här
1. Täckningen är väldigt dålig, till exempel när jag är hos min flickvän i hennes rum har jag "No Service" medan hon med samma operatör fast en HTC Desire får 2-3 staplar. Detta innebär att varje gång jag sover hos henne så kan man inte nå mig under natten(kanske händer något akut). Upplever Ni att det är överlag dålig täckning på S3 eller tror ni det är något man behöver skicka in den för att åtgärda det?
2. Egen ordlista, existerar det? På alla tidigare android-lurar jag har haft så efter att man har skrivit ett ord ett x antal gånger så sparas det i ordlistan, för mig så sparas det aldrig, oavsett hur många gånger jag skriver det och om jag skriver det en gång i till exempel ett sms och ska skriva det senare i samma mening så kommer den ändå inte ihåg det. Någon som har någon aning om det ska vara så?
3. Återigen ordlistan, den kan ändra mina ord fast jag skriver ett "ordliste-ord" och stavat korrekt så kan den även försöka ändra det till något annat ord, vad kan det bero på?
4. De senaste dagarna har jag vid upprepade tillfällen fått krascher på Galleri, Play Store och reboot någon enstaka gång, ska testa att göra en fabriksåterställning och kolla om det hjälper, har ni några tips annars?
Hoppas ni kan hjälpa mig med mina frågor och tack på förhand!

Click to expand...