Meddelande har skickats?

Diskussion i 'Hero' startad av Mulliy, 15 jul 2010.

1. Mulliy

Mulliy Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sen jag uppdaterade min hero till nyaste mjukvara så får jag alltid tillbaka ett sms efter jag skickat ett sms, jag finner detta otroligt irriterande och jag kan inte hitta några sms inställningar på telefonen. Så om någon vet hur jag tar bort denna värdelösa funktion så är jag tacksam : )

2. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Konstigt att HTC gjort det så med leveransrapporter. För jag antar att det är det det är. I standard android så får man en liten blå pil på levererade sms.

För att stänga av så öppna meddelanden appen, tryck menu, välj inställningar och kryssa ur leverans rapporter. Finns en kryssruta för sms och mms.

3. Mulliy

Mulliy Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack så mycket, dock så är leveransrapport urkryssat så det måste vara htc som infört denna dynga.

Jag har inte rootat min telefon, kan jag bli av med detta om jag rootar den?

4. G4il1

G4il1 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    367

MINA ENHETER

Testa att bocka i den och skicka ett sms och se vad som händer efter det testa att ta bort bocken igen. Kan vara så att den bara visar att den inte är ibockad men i bakgrunden trotts det är det.

5. jishi

jishi Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

Det är i varje fall inget standardbeteende, varken min eller någon jag känner har det så.

6. zeb999

zeb999 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Telefon:
    Asus Zenfone 6

MINA ENHETER

Telefon:
    Asus Zenfone 6
    Använder du original sms program eller typ Handcent eller liknande? Tänkte om det är någon inställning där som kan ha glömts.

7. Mulliy

Mulliy Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för hjälpen, jag kryssade i leveransrapport rutan så nu är det bara en liten ikon vid smset istället :)

8. G4il1

G4il1 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    367

MINA ENHETER

Har du testat att ta bort bocken efteråt? Blir det då samma problem som innan ?