Har satt ett ljud som jag hämtat på market som signal. Men när jag får ett meddelande så får jag bara en vibration och ett annat ljud. Går det inte sätta egna?
Saken är väl den att i Settings/Inställningar kan man sätta ett ljud. Varför förstår jag inte. För varje program har oftast en egen funktion där du bestämmer ljud. Så tex babbler har du i en i inställningarna, SMS har en egen om du går in på inställningar när du är inne i sms inkorgen, så får du välja där. Mail har en egen osv... Så m ao gå in i det program du vill ställa in signal och kolla med "Menu" knappen om det inte finns inställningar så du kan ändra.
Här https://swedroid.se/wiki/index.php/Lägga_in_egna_ringsignaler_och_andra_ljud finns lite tips på hur du får in egna ljudfiler
funkade bra, skumt att det inte funkar från inställningar att ändra ljud, behöva gå in i tex sms appen och ändra är ju bara konstigt.
Är det bara på min som SMS-signalen tar väldigt lång tid på sig att ljuda efter mottaget sms? Först brr-brr (vibratorn), sen efter 2-3-4 sek så ljuder signalen...