Meddelanden försvann!? - Återställa raderade SMS?

Diskussion i 'Desire HD' startad av Serhildan, 31 mar 2011.

1. Serhildan

Serhildan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Satt och spelade Angry Birds rio när telefonen vibrerade och lampan blinkade om att jag fått ett SMS.
    Men när jag skulle stänga spelet för att gå till meddelanden så tvingade telefonen en stängning av meddelande appen så jag kunde inte gå in i mina meddelanden, startar om telefonen och när jag ska in i meddelanden så är allting borta, har inga meddelanden kvar och den jag fick nyligen fanns inte heller och nu vet jag inte vem det ens var som skrev till mig.
    Hjälp någon? Finns det något man kan göra? =/

Last edited: 31 mar 2011
  2. s.mario

s.mario Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

3. Serhildan

Serhildan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hittade den tråden efter att jag startat min tråd, trots att jag sökte innan.
    Tack för länken.
    Finns det ingen möjlighet alls att återställa? Jag hade inte så många eller viktiga sms. Men den som är viktig för mig är senaste smset jag fick där jag han inte se avsändaren.

4. s.mario

s.mario Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Tvekar på att det går. Ingenting försvinner, och det är mycket riktigt. Men problemet är hur du ska återställa något som inte ens Google verkar ha ordning på, eftersom att dom är väl medvetna om den här buggen på Android 2.2(.1?) och ändå inte lyckats med något, hittills. Du får hoppas på att den sista personen som smsa dig, väljer att möjligtvis skicka om smset då det ansågs vara viktigt:)