Meddelanden - Går ej att ta bort

Diskussion i 'Hero' startad av monki, 9 sept 2010.

1. monki

monki Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan! Efter att ha sökt runt lite här på Swedroid efter liknande problem så har jag fått inse att de inte är en repost..

Jag sitter och förbannar mig själv just nu då jag helt enkelt inte kan ta bort Meddelanden.. Jag har skickat oerhört mycket sms med min flickvän och som ni vet så sparas ju alla sms och laddas varje gång man ska skriva eller titta på dem.. Med den person man skickat med, nu är de så att jag kommit över 4000 sms och notera att det tar cirka 25 sekunder att ladda in ett nytt meddelande som mottagits.. Endast för o läsa, sedan hakar de upp sig när man skriver ett svar.. Den fryser sig på en knapptryckning och man får börja om i princip..

Har lagt in Handcent nu och den laddar in de fort men jag vill rensa meddelandena ändå, tvingar radering men appen forcerar sig själv till att stängas av. I orginal appen för meddelanden så fryser sig den bara och sedan stängs ned.

Jag kan inte koppla in telefonen till datorn då den helt plötsligt efter min uppdatering inte vill :/ Och jag vill absolut inte göra någon "systemåterställning" då jag har apps och så på mobilen som jag inte vill bli av med..

Så vad ska jag göra? Någon som har någon vettig idé?

Tackar på förhand!
    Adde

2. Magnus

Magnus Först på /forum Medlem

Mottagna gillanden:
    500

MINA ENHETER

Sms cleaner free på market.

Sms backup om du vill spara.

3. monki

monki Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Underbart vackert! Tackar så hemskt mycket!

-edit-
    SMS Cleaner Free -> Suttit i snart 1 timme och den är fortfarande inte klar.. :(

-edit-
    Sket sig totalt med SMS Cleaner så jag gjorde en systemåterställning..

Last edited: 10 sept 2010