Har fått lite problem med en sak. Har synkat min mobil mot outlook där jag har alla mina kontakter och händelser, tex födelsedagar mm. Nu är det så att tex i dag fyller svärfar år och då står det i htc widgeten att hela dagen födelsedag, så som jag vill, men problemet är att även om jag inte har valt något alarm så går det igång alarm. Och till råga på allt kl 02:00... Om det nu skall gå på något alarm så borde det väl gå igång kl 00:00 i så fall. Hur skall man göra för att det inte skall gå igång alarm på de som man valt att det inte skall vara alarm? Och varför går det igång 02:00 nu?
Det är en mycket bra fråga! Jag fick stänga av notifieringarna helt och hållet. Blåste till slut den interna kalendern och började använda Touchdown för att synka kalendern. Där i funkar notifieringarna som dom ska och följer det du satt i Outlook.
Jag har inte ens förstått hur man får birthday-notifications att fungera. Min bror fyller tex år imorgon, men jag får inte fram det någonstans förutom under hans namn i People.
har oxså i outlook och på mina har den flyttat 1dagarshändelsen från midnatt-midnatt till att vara 01.00-01.00 vilket gör att de numera ligger över 2 dagar.. :/ mycket skumt fel...