media go

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av thetrapper, 18 apr 2010.

1. thetrapper

thetrapper Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej är helt ny på det här med att man måste använda ett program för att få låtar och böcker osv att ligga rätt. Jag vill ha hjälp med hur jag ska lägga in tex talböker så att de hamnar under ljudböker i mediascape och inte under musik. får upp mina låta i mediascape som jag ska men jag kan inte göra spelliter i telefonen och förstår inte hur jag ska göra i media go. Sen har jag laddat ner en massa appar fårn olika radiostationer, dessa ligger nu löst i telefone och jag kan lysna på dem om jag klickar på appen. borde inte dessa kunna ligga under podsäningar i mediascape så att man kunde få lite ordning på filerna och programen man har i telfonen. Tacksam för en Guide i hur jag ska göra i datorna för att sen kunna föra över allt till telfonen på ett enkel sätt. Har läst mig till att man inte kan skapa spelister i mediascape direkt i telfone och detta är i mitt tycke en sak SE måste ta tag i och uppdatera.

Tacksam för hjälp

2. fbkdanne

fbkdanne Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

För att få en ljudbok att hamna under Ljudböcker.
    Om du använder media go. Välj ljudbok för att visa alla filer. Markera filerna och högerklicka, välj egenskaper. Överst där finns en dropdownlista för Typ. Välj ljudbok.