Avslutad: Mendi neurofeedback band

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av opuschen, 22 aug 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. opuschen

opuschen Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    307

MINA ENHETER

Hej!
    Vann ett Mendi Neurofeedback band (www.mendi.io) för ett tag sedan av Mendi själva. Fick således inte ett kvitto, men skulle det bli något garantiärende går det såklart kontakta dem direkt. Jag har redan två band, så jag behöver definitivt inte tre :-)

Det är alltså flång nytt och oöppnad, så jag lägger inte in en bild på lådan. Vill någon absolut se lådan kan jag skicka bild på den, men det är bättre ni läser på länken ovan.

Kostar 300 usd (hittar inte pris på svenska) men säg 3200 - 4000 nytt beroende på moms och eventuella rabattkoder, jag vill ha 2000kr för mitt (och är inte superflexibel på det priset, det är ett bra pris för en helt ny och oöppnad enhet).

Ska inte ha någon diskussion om detta är pseudovetenskap (det är det inte) och om det fungerar (det gör det). Jag har i alla fall använt mina i kanske typ... 150 dagar i rad, så jag gillar det.

Det är såklart en något speciell produkt, men testar lägga upp här innan jag lägger ut på Blocket.

Finns i Skövde, har gott om referenser här. Kan skicka, köparen står för valfri frakt.

/Marcus

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.