Problem: Mer o mer strul

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Idis, 13 maj 2012.

1. Idis

Idis Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Första dagen fungerade min one problemfritt. Andra dagen började den att strula. Helt plötsligt så när jag går ur appar så står det "läser in " ca 5 sekunder innan hemskärmen visas. Väldigt irriterande, detta gäller alla appar. Har avinstallerat olika appar i hopp om att det är dem som inte passar ihop med min telefon, startat om efter varje avinstallation, inget hjälper. Startat om telefonen säkert 300 ggr. Nu när jag skulle surfa så när jag klickar på mina olika bokmärken så händer ingenting. Har tagit bort bokmärken, lagt till igen. Startat om osv. Inget hjälper. Måste skriva adressen i adressfältet annars händer inget. Personanpassa går inte Heller. Händer inget när jag klickar. Det gjorde det förut. Gillar verkligen HTC, hade en desire hd förut, inget strul alls. Har ngn ngt tips för vad jag ska göra blir jag tacksam.

2. Marianne

Marianne Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy S20+
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S 10"
    Antar att har testat både omstart och fabriksåterställning?

3. tola63

tola63 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hmmm låter som Inställningar > Utvecklaralternativ > behåll inte aktiviteter är markerad eller att alternativet begränsa bakgrundsprocess har annat alternativ än standardgräns markerat...... ???

Idis och -WR- gillar detta.
  4. Idis

Idis Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

You made my Day :) Telefonen blev som en raket :) Jag hade sannerligen inte bockat i "behåll inte aktivitet" (begränsad bakrundsprocess stod på standard) Hur kom det sig att behåll inte aktivitet var ibockad?? Är det ngn app som...? Mobilen var ju dessutom bra första dagen! Tack iaf snälla :) Får hoppas den fortsätter vara en raket ;)

5. Srbija

Srbija Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

När jag bockar på "behåll inte aktivitet " mobilen knappt funkar :S

Last edited: 13 maj 2012
  6. Ozzalbatrozz

Ozzalbatrozz Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100
    Telefon:
    Oneplus 6T

MINA ENHETER

Telefon:
    Oneplus 6T
    Bleh, sånt missbruk av utropstecken och frågetecken att jag inte pallar svara.

Hade samma problem med ICS på S2an som löstes på samma sätt ;)

7. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Jag tycker man ska tacka den som har gett rätt svar så den får cred för det. man borde även ändra rubriken till [Löst] så man vet att det är fixat. I det här fallet hade användaren got haywire på inställningarna. :P