Messenger

Diskussion i 'Allmänt' startad av Vertigood, 5 jul 2021.

Taggar:
  1. Vertigood

    Vertigood Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 sept 2011
    Inlägg:
    229
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Kanske fel forum..?

    Undrar varför jag ofta inte får upp avisering om meddelanden från messenger? Har allt inställt så jag ska få det.

    När jag öppnar appen så kan det rulla in meddelanden som skickats för en lång stund sen.

    Nåt specifikt för Android eller är det appen som spökar? Har just nu Note 10 plus.
     
  2. Heleg

    Heleg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 feb 2016
    Inlägg:
    3 015
    Mottagna gillanden:
    2 120
    Du kanske behöver hindra Messenger från att gå ner i viloläge! Det finns sådana inställningar under Appar i mobilens inställningar.
     
    camuraj gillar detta.
  3. camuraj

    camuraj Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 feb 2013
    Inlägg:
    25
    Mottagna gillanden:
    43
    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung Galaxy S21 Ultra
    Stämmer. På Samsung behöver du gå in under "Gränser för bakgrundsanvändning" under batterinställningarna.
     
    Last edited: 2 aug 2021
    Heleg gillar detta.
  4. Fr3dr1k

    Fr3dr1k Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 sept 2021
    Inlägg:
    359
    Mottagna gillanden:
    167
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google pixel 6
    Kidnappar denna tråden lite så slipper jag starta en ny... men dom senaste 2 dagarna eller något så har något hänt.. kollar jag inställningar i min telefon samt messenger så står det ett jag ska få bubbel notificationer.. Men varken jag eller min fru får detta och då har vi olika märken på telefoner.. Riktigt irriterande faktiskt då det blir mer omständigt om man ska svara någon. Är det någon som upplever samma sak ? har testat ta bort messenger och installera om samt starta om telefonen. Rensa cashe mm... men ingen nytta.