Milestone 2 på Expansys

Diskussion i 'Milestone/Droid' startad av Kenho, 19 nov 2010.

1. Kenho

Kenho Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej alla glada. Nu finns den att beställa på exansys och jag är mycket sugen. Ni som har köpt en vanlig Milestone, vad ska man tänka på då det kommer till kringutrustning. Jag tänker då främst på kablar till laddare osv.

Ha det gött.

2. suzpel

suzpel Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Hej,
    För laddare krävs minst 700 mA,
    Jag skulle inte kunna vara utan min dockningsstation hemma samt dockorna till bilarna. Har köpt orginal av båda eftersom som har en magnet inbyggd som triggar rätt dockningsapp så fort som man monterar mobilen. Oerhört smidigt, framför allt i bilen där man sparar en hel del knapptryckningar för att komma rätt.
    // Suzpel

3. Kenho

Kenho Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tack för ditt svar :-)

4. Dot

Dot Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Bilhållaren är bra med tillhörande laddare, som jag "byggde in" i instrumentbrädan genom att sno ström från bilstereon. Den lyser annars väldigt blått. Bra med nån extra usb-sladd, så man slipper flytta den som följer med från sin laddare.

Min har åkt i gatan några gånger, ett silikonskydd hade räddat den från ett antal fula märken, men sådana passar inte i bilhållaren...

5. Kenho

Kenho Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tack Dot.

Har nu beställt en Milestone 2. Hoppas att få den i slutet av nästa vecka. :-)